ÅRET VAR 2010..

 


Hittade denna listan hos Jenny och kopierade den rakt av eftersom den passade så bra när jag ändå inte hade summerat mitt 2010 än. Så här kommer den:

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag blev sambo med min pojkvän, något jag aldrig testat på innan och jag är så glad att jag gjorde det!


Har du några nyårslöften?
Att skaffa mig ett jobb i juni. Annars det gamla tråkiga; jag ska börja träna. Men nu SKA jag verkligen det.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej

Vilka länder besökte du?
Tyskland, Danmark och Grekland.

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
2 februari, 1 juni, 1 december.

Vad var din största framgång 2010?
Hur jag, tillsammans med mina klasskompisar, har lyckats genomföra massor av spännande projekt. Bland annat ett event i Turning Torso.

Största misstaget?
Kan inte komma på något misstag som har varit så betydelsefullt.

Bästa köpet?
Mina svarta ankelboots från Scorett som har används flitigt och kommer användas lika flitigt i år!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och nya möbler till vår lägenhet.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att vinna budgivningen på lägenheten är svårslaget! 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Melissa Horns alla låtar samt Highwayman med Hoffmaestro

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, helt klart!  

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat mer...

Favoritprogram på TV
Gossip girl och Solsidan.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Jag vaknade och fick en fin present av min bästa kompis, följde sedan med henne för att tatuera sig och avlutade

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? 
En blandning mellan hårt och sött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0