BILDREGN ELLEGALAN


Hela Dagmar-gänget (tre första från vänster) och alla ser lika snygga och eleganta ut. Kavaj, byxa eller byxdress i fina material, det här gillar jag verkligen!


Årets modell Frida Gustavsson kom i en fantastisk svart klänning med lager på lager av olika tyger och fransar. Snyggt!


Linn Gustafsson (andra fr vänster) har talangen att alltid se lika elegant och snygg ut tycker jag. Så även igårkväll.


Marcella är härligt vårig. Jag gillar de skarpa kanterna i klänningen som blir tuff och söt på samma gång.


Petra "September" är alltid lika snygg och dramatisk vid sånna här tillställningar!


Paret Schulman. Amanda är en tjej jag alltid tycker lyckas se snygg ut. Här väljer hon ett säkert kort; svart, och lyckas hur bra som helst.


Kan inte sluta titta på tyllkjolen och den skira blusen i mitten med strassen. Fantastiska!


Carina Berg är alltid snygg, kvittar vad hon har på sig. Därför fick hon vara med här även om jag kanske inte tyckte hennes klänning var en av favoriterna.


Här har vi mina favoriter från Elle-galan! Saknar några personer i bildspelet men jag väntar på "del 2" som säkert kommer upp på Elle.se idag. Alla bilder är lånade därifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0