CONSCIOUS COLLECTION BY H&M


bilder lånade härifrån
Inte behöver vi vänta länge på att H&M ska släppa nya spännande kollektioner.. 14 april släpps Conscious Collection by H&M där alla plagg är gjorda av ekologisk bomull - ett återkommande koncept. Jag älskar alltihop! De virkade shortsen är nog de som jag fastnade mest för men det finns hur många godbitar som helst, har inte ens tagit med hälften i kollaget. Kollektionen kommer släppas i utvalda butiker och på nätet. Ge mig varenda litet plagg...


Kommentarer
Postat av: C

AAH! Shiiit vad snygga grajor! Min examensklänning hittar du i mitten ;) haha

2011-02-04 @ 16:18:13
Postat av: Jenny

Mycket fina saker!

2011-02-06 @ 19:18:15
URL: http://jennysblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0