GODMORGON!



Godmorgon kära läsare! Har varit lite tyst här i helgen och det beror helt enkelt på att jag haft massor att göra! Var hemma hos föräldrarna i fredags och lördagen gick åt inflyttningsfesten som hölls här hemma. Väldigt lyckad tillställning, passar på att tacka alla som var här! Jag har världens finaste vänner och några av dem hade med sig en väldigt fin present, nämligen det som syns på bilden ovan. Organiskt vitt tea med smak av hallon. Fantastiskt gott! Sen fick tulpanerna också vara med på ett hörn för det är det finaste jag vet! Snart är det skolarbete som gäller för min del. Ha en fin måndag nu allihop! Jag lovar er mer uppdatering om ni tittar in senare :)


Kommentarer
Postat av: Gissa vem?

Du trodde du skulle vara hemlig....fina tulpaner föresten.

2011-02-24 @ 21:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0