ELIN KLING HJÄRTA H&M



Igårkväll var jag och min syster på H&M i stan och minglade tillsammans med Elin Kling och resten av Malmös tjejer (kändes det som iaf). Man kunde för första gången se hennes kollektion live och jag tycker verkligen att hon har lyckats med sitt samarbete! Fina material, tidlösa kläder, bra priser. Tyvärr var kläderna inte till försäljning än så man får snällt vänta tills den 3 februari då kollektionen släpps i butik. Elin pratade även lite om hur samarbetet med H&M hade gått till, avslöjade att kollektionen egentligen skulle släppts redan i höst och så bjöds det på snittar, vin och en hel del mingel! En riktigt trevlig kväll!

Ledsen för dålig uppdatering just nu.. Jag pluggar till en tenta men imorgon är den avklarad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0